ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА БІБЛІОТЕКА ДЛЯ ЮНАЦТВА




                                  

ВІДДІЛ МАРКЕТИНГУ


Маркетингові і соціологічні дослідження є базовою стратегією управління діяльності бібліотеки, зосереджені на переорієнтацію домінуючих функцій, розвитку інформаційних ресурсів та послуг бібліотеки для максимального задоволення потреб користувачів.

Головні призначення відділу:

- змінення стереотипу суспільства щодо бібліотеки як консервативної установи та формування її позитивного іміджу;

- впровадження комплексних масштабних заходів, які можуть зробити бібліотеку дійсно затребуваним молодіжним інформаційним, освітнім та культурно-дозвільним центром.

Основні напрямки діяльності відділу:

- вивчення досвіду роботи вітчизняних і зарубіжних бібліотек для підготовки пропозицій, спрямованих на максимальне задоволення попиту на послуги бібліотеки та поліпшення якості обслуговування користувачів;

- моніторинг та аудит сучасних соціокультурних процесів, які відбуваються в молодіжному середовищі, системний аналіз запитів і пропозицій, вивчення потреб молодих читачів міста і області;

- формування позитивної громадської думки про бібліотеку;

- організація великих масових заходів та PR-акцій, що сприяють залученню користувачів до бібліотеки і розвитку інтересу до читання;

- співпраця з культурними товариствами, громадськими організаціями, творчими спілками, засобами масової інформації;

- пошук джерел для позабюджетного фінансування бібліотеки;

- реклама діяльності бібліотеки та її послуг.

Контакти

зав. від. Бацамут Світлана Ігорівна
e-mail: vid_marketing_hobu@ukr.net тел.8(0572) 62-60-79

Партнери

У нас є креативні ідеї
Спільно ми їх можемо втілити
Підходи до кожного індивідуальні
Інформація тількі достовірна
Ходімо разом до майбутнього

Проекти і дозвілля