ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА БІБЛІОТЕКА ДЛЯ ЮНАЦТВА




                                  

Звіти за результатами соціологічних досліджень

"Масові заходи для молоді в бібліотеках області: соціологічний моніторинг"

Масові заходи - один з основних видів діяльності сучасної бібліотеки. Відштовхуючись від цього бібліотеки міста та області модернізують не тільки види і форми масових заходів, але й свій підхід до їх організації. З'ясовуючи досвід, новації та соціокультурну вагомість масових заходів, що проводяться бібліотеками Харківської області, було проведено соціологічне дослідження "Масові заходи для молоді в бібліотеках області: соціологічний моніторинг", яке дозволило побачити якісні зміни, і підсумувати загальний соціокультурній досвід бібліотек Харківщини.    Читати далі


«Бібліотека для юнацтва та роль педагога, як посередника когнітивних процесів»

Дослідження становить собою вивчення та аналіз можливої та існуючої співпраці між ОКЗ «ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА БІБЛІОТЕКА ДЛЯ ЮНАЦТВА» та навчальними закладами міста Харків, і має сугубо практичний характер : задля розширення взаємного партнерства. Соціальна вибірка відрізняється від всіх попередніх, бо включає в себе педагогів, бібліотекарів, завучів з навчальної роботи та директорів освітніх навчальних закладів.   Читати далі


"Чи задоволені Ви якістю обслуговування в бібліотеці?"

За підсумками роботи Харківської обласної бібліотеки для юнацтва за рік було влаштовано експрес-опитування користувачів щодо їх позиції стосовно обслуговування в бібліотеці. Головною метою, яку ми переслідували, було з'ясувати наскільки послуги, що надає наша бібліотека, її технічне оснащення та професійні якості персоналу, відповідають потребам сучасних користувачів.   Читати далі


«Молодь в юнацькій бібліотеці. Ії читацькі пріоритети»

Виходячи зі специфіки галузі, в якій функціонує Харківська обласна бібліотека для юнацтва об’єктом даного соціологічного дослідження є молодіжна вікова група. Відповідно, предметом виступає процес формування та змін системи інтелектуальних цінностей притаманних молодіжній субкультурі (на прикладі аналізу читацьких вподобань).    Читати далі


«БІБЛІОТЕКА ОЧИМА ЧИТАЧІВ»

У сучасному світі панування розважальної індустрії позиції бібліотек як культурно-дозвілевих центрів зміщуються на периферію свідомості людей. В таких умовах подібним закладам стає все складніше складати гідну конкуренцію. І більш нагальною проблемою бібліотек аніж неспроможність до конкуренції є негативні стереотипи що з ними пов’язані.   Читати далі


“Пошук шляхів оптимізації обслуговування читачів”

Культура читання - це вміння швидко знаходити в бібліотеці потрібні книжки або статті. А для цього необхідні основи бібліографічних знань, інформаційної та довідково-бібліографічної роботи. Бібліотечні каталоги та картотеки – своєрідний путівник по фондам бібліотеки. Саме цій темі був присвячений урок-пошук “На крутих віражах ДБА”, який співробітники інформаційно-бібліографічного відділу провели з учнями школи № 58.   Читати далі


"Вивчення попиту читачів бібліотеки на літературу іноземними мовами"

Кожен із Вас, напевно, вже звернув увагу, що крізь усі сфери сьогочасних реалій червоною стрічкою проходить проблема світової глобалізації. Усі ЗМІ, політики та діячі культури ведуть безперервні суперечки щодо соціокультурної значущості цього явища та його можливих наслідків. Наша природна допитливість також не дозволила нам залишитись осторонь цього питання.   Читати далі


"Аксіологічні орієнтири молоді у виборі професії"

Мета даного дослідження полягала у вивченні та аналізі рівня професійного виховання й обізнаності учасників проекту, а також у визначенні домінуючих аксіологічних орієнтирів сучасної молоді у виборі професії. Об'єктом дослідження виступила категорія соціально незахищеної молоді, а саме вихованці обласних притулків, інтернатів і центрів соціально-психологічної реабілітації дітей.   Читати далі

     1     2     

Шановний користувачу!

Ми звертаємося до тебе:

- допоможи нам створити найкращу бібліотеку;

- розкажи, що саме тобі хотілося бачити в оновленій структурі;

- які саме послуги потрібні тобі;

- яка література цікавить тебе найбільше.

Для досягнення мети ми створюємо анкети і просимо тебе відповісти на наші питання відверто.